fredag 31 juli 2009

Fam Perfekt

Fam Perfekt har ju varit borta i några veckor nu och före det så har ju vi varit borta i en månad.
Men iaf så glömde jag att berätta vad Herr Perfa gjorde igår........
Jo , han målade asfalten svart igen på sin garageuppfart, den hade visst börjat på att bli lite grå.
Jag fattar inte hur det är möjligt, de länmnar ingenting åt slumpen direkt. När de t.o.m. målar asfalten, men jag blev inte förvånad denna gång, ingenting förvånar mig längre med Fam Perfekt.
Men numera kan man undra om det finns någonting mera. Behöver jag nämna att det inte finns en enda maskros på deras gräsmatta. Och att hennes blommor växer å frodas som bara den.
När målade du senast din garageuppfart?
Nej nu ska jag gå å laga lite mat tills min make kommer hem, sedan ska vi ut å gå en rask prommis.

Axel sitter nu å tittar på Ice Age 2 , efter att ha bubblat en hel flaska med sopbubblor med sin sopbubblemaskin som han fick av farfar i våras.


Fru Walterstad

Inga kommentarer: