tisdag 7 juli 2009

I dag är alla trötta.

I dag är alla trötta , Axel vaknade kl 0300 och ville då kliva upp.
Nu håller vi på att packa om lite i alla väskor och lägger i lite mera friluftskläder och rejäla skor att gå i. För nu blir det berg och vackra dalar, bad i sjöar och kanske vi tältar någon natt.
Vi tänkte även titta på lite valar och se hela den vackra kusten i New Brunswick med omnejd.
Men vi får se vart våra näsor pekar för dit far vi.
Men jag vet inte om det är för att jag är så trött , men jag tycker att det känns lite trist här utan barna. Axel kommer att få det tufft nu för att kompensera Anna å Agnes bortfall här i Kanada.

Nu har Pontus lagat lunch.

Fru Walterstad

1 kommentar:

anna sa...

han kommer att ha det bra !
Och GUUUD vad mysigt o0ch roligt ni kommer få det !! avundsjuk kanske ??!!!!!
( men du kan inte kommentera tillbaka bara för att jag kollar alrdrig här igen ju ! du får kommentera på min blogg som svar istället ! )