tisdag 28 juli 2009

Mysigt värre.

Äntligen har Agnes börjat att skriva på sin blogg å det är sååå kul att läsa tycker jag då.
Det är så mysigt att få se vad som händer i hennes liv å tankar.
ÅÅåååå... mina fina barn , det är inte klokt att jag har fått så fina barn.

När Pontus kom hem idag så grillade vi och sedan blev det kvällsbad i poolen, det är sååå skönt med den nu när det är varmare än varmast.
Just nu står luften helt stilla så trots att vi har alla dörrar å fönster öppna så får vi ingen svalka.
Folk sitter ute över allt , kanske för att det är så varmt inne , vad vet jag.

Kroppen brinner sedan jag var å tränade, men vi får väl se hur det är efter en natt.
Ev. åker jag på ett spinning pass i morgon bittit. För det är på tok för varmt att springa eller gå.

Nu blir det en film innan det är dax för att läsa lite bok så man somnar.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: