tisdag 21 juli 2009

P.E.I


Axel hade inga problem att hitta nya vänner.

Här är två killar ifrån USA.





Åååå.. det var så kul för de stora killarna
skulle göra en väg med huvudet i sanden.
Å naturligtvis så skulle A det också.
Men han förstörde mest.




Men jag tycker att han fick in en bra teknik annars.









Här är alla tre på rad.








Jag höll på att skratta på mig.




Här har han flirtrat in sig med ett par tjejer
Och så fångade dom en liten manet.





Hon i rött hår var med Axel i flera dagar.
Och hon berättade för oss att A kan prata Eng.








Axel ville inte lämna stranden.






Här håller han på att hjula med den rödhåriga flickan
som inte syns på blid.





Å så en liten middagslur igen.

3 kommentarer:

anna sa...

MEN KAN MAN BLI SÖTARE ELLER ????? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
Både det där med att gräva i sanden ( HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA JAG DDÖR !! ) och att hjula ( HAHHA SÖTUNNGEN !! ;P )
och en MANET ?!! coolt ! och kolla snäckan där brevid !!!

Faster sa...

Finfina bilder!

Viktoria sa...

Jag har sparat en snäcka åt dig.