måndag 27 juli 2009

Doodge....

Nu har det gått 1,5timmar och det är inte klart, men iaf så sitter jag å tittar på tv här, å på de Amerikanska nyheterna sänder de ut en stor varning för de som bor i Seattle och ner till LA mm.
att det ska bli sååååå hot där mellan 95-115 grader ?????????
Kan det verkligen bli så varmt??????
Då gäller det att ha en AC som funkar. Puh.......
I dag är det härligt u luften här och man känner sig pigg.
Denna vecka så ska det vara bra väder här runt 30grader hela veckan. Så det lär nog bli ett å annat dopp i poolen.

Och Axel är så duktig med att sova i sin egen säng och så kommer han in till oss på morgonkvisten.
Det blev verkligen bra med de nya rummen på övervångingen tycker jag.

Längtar efter Anna å Agnes nu. Men jag tycker att det har gått bra ändå.
Men jag tänker på dem ofta å hela tiden. Men jag vet att de har det bra och är nöjda.
Just nu är Anna i Malmö i ett par veckor med Sandra, jag tror att det är 3:dje gången hon är där nu. Det är så kul att hon blir nerbjuden varje år. Jag tror att hon har det härligt där.
Agnes vet jag inte vad hon gör , hon är väl som vanligt med sina vänner och Fanny.

Jag tyckte även att det var skönt att få träffa min mamma i sommar.
Jag har varit såååå orolig för henne och hade nog förväntat mig det värsta. För hon har varit så dålig länge nu.
Men jag hoppas verkligen att hon å pappa kan komma hit innan vi åker hem, så att det får åka utomlands iaf en gång i livet.

Fru Walterstad

3 kommentarer:

Faster sa...

Hahaha du är rolig du, en släng av solsting kanske?

majsen sa...

115 F = ca 46 celsius
95 F = ca 35 celsius

Jag brukar generellt tanka fran Farenheit to Celsius = F temp - 32 och sedan delar man med 2. tex 115 -32 / 2 41.5

Viktoria sa...

men ååååå... tack nu fattar jag hur jag ska räkna.