söndag 26 juli 2009

Ligger å lyssnar.

Vilket åskväder , oj oj oj oj...........
Men det känns härligt då det har varit så himmla kvavt länge nu.
Men det är som om mullret å dundret är närmare här än i Sverige, det lixom låter mera här.
Om det är för att det är så platt här kanske det vet jag inte.
Men nu blixtrar det hela tiden och tydligen ska det hålla på så i ett dygn, trodde inte att det var möjligt att det kunde hålla på så länge.
Till helgen är vi bjuden på en bbq och en lunch, sedan så är det någon musikfestival i staden som Pontus ville gå på.
Själv längtar jag bara tills vi ska ut å kampa igen, jag vill se mera av detta vackra land.

Axel har börjat med ett helt nytt uttryck nu som han kör stenhårt med, förutom att han säger bil varje gång han ser en bil, vilket är ca +9827672+948765+94985794574567465gånger per dag.
Så ska man ju sitta å leka med honom hela tiden och köra bilar, men så fort man bilr lite trött och stannar bilen så säger han - MEN Kööööör då!!!!!!!!!
Funderar på om svårfar har någon inblandning i detta? För jag har då aldrig annvänt det uttrycket.
Men han låter sååååå söööt när han säger så iaf. så det gör ingenting.
Nej nu måste jag bara gå å beskåda, det är såååå cooolt när det är svart ute och det blixtrar hela tiden.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: