tisdag 28 juli 2009

28 juli och 28grader varmt.

I dag har jag varit å tränat på YMCA.
Å det var skitkul dessutom så har de barnvakt där för 4dollar i timmen.
Men nu är jag helt sluuuut i kroppen benen är som gele.
Om det inte blir allt för dyrt så tror nog jag att jag tänker försöka att börja träna där några dagar i veckan när det blir vinter.
Ev. bilr det spinning i morgon, men vi får se hur min kropp tar detta träningspass först.
Sedan följde Majali och Conner och lilla lilla Micca hit för att bada i idet varma vädret , så det blev en lunch här å sedan bad, ahhhhh...skönt......
Nu ligger Axel å sover , men jag orkar inte göra någonting för jag är helt slut i kroppen , det är så jag skakar när jag gå i trappan. Det var så länge sedan jag tränade så här hårt att jag inte ens minns det, svetten bara rann hela tiden av mig.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: