fredag 24 juli 2009

ååååå....

Axel sov som en stock i sitt nya rum, och jag har nästan inte sovit alls , det var ju någonting som saknades, dessutom så hade jag sådan värk , men jag får ju skylla mig själv som jag möblerade om igår.
Själv trodde jag att han skulle vilja sova med oss och grina, iaf lite granna.
Men inte ens en tår släppte han på, nä vi fick t.o.m. väcka honom i morse.
Så var det med det, jag får väl säga som Pontus sa
-Han behöver inte oss någe längre nu.....buhuuuu....

Det ser inte ut att bli någon camping heller, för det ska visst ösa ner regn hela helgen.
Så det är ju synd då. Så då blir det den gamla planen istället, med Depeshe Mode för Pontus
och Axel å jag kanske går på kalas om vi orkar.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Lillasyster sa...

Klart som korvspad att pojken ska gå på Depeche mode! Ha´t så skoj störstebror!