måndag 27 juli 2009

Doodge....

Sitter nu här på Doodge å väntar på att bilen min ska bli fixad, dom sa att det skulle ta en timme men jag tvivlar på det, men vi får se.
Pontus passade på att ta sovmorgon med Axel idag , så dom är hemma o myser lite just nu.

Jag tycker att det är sååå lite folk som skriver kommentarer nuförtiden, är alla på semester?
eller är det så att ingen bryr sig längre?
T.o.m. svårfar har slutat skriva buhu..........
Jag går in varje dag för att titta om någon har skrivit någonting, men det är långt mellan gångerna numera.
Ja ja....vi får se om det blir bättre.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

majsen sa...

skall bli battre pa att skriva kommentarer - laser varje uppdatering har det som en newsfeed - vi maste ta och planera in nagot snart - sa snart vart lagenhetsrabalder har lost sig

:-) M i NY

Viktoria sa...

mmmmmm..... verkligen , jag ser fram emot det.
Det ska bli sååååå kul.