onsdag 22 juli 2009

God kväll.

Efter att det kom en störtskur så lättade värmen och trycket väldigt mycket.
Så jag städade på övervången och sedan gick A o jag till en lekpark, där träffade han 4 syskon som han lekte med, han är helt otroligt duktig på att skaffa nya vänner, trevlig , snäll, omtänksam och artig. Så det är så kul att se honom leka , och oftast så tycker de lite större barnen att han är så sööööt så de vill leka med honom.
Efter middagen så blev det några km rask prommis med familjen, och när vi kom var vi så svettiga att vi hoppade i poolen en stund.
Nu ska P å jag se på en film.

Fru Walterstad

1 kommentar:

anna sa...

mamma jag har ju sagt till dig att INTE svara på mina kommentarer på din egen blogg! Du får svara med en kommentar på MIN blogg !!! Vad är det du inte förstår ? :P