tisdag 7 juli 2009

Jag ska bli drogmissbrukare.....

I dag när vi var ute och Axel lekte med Johan så tittade Fru Fundersam på våra fina blommor.
Tyvärr så har jag ju inte rensat i rabatterna på ett tag då vi varit i Sverige. Så jag har börjat lite smått idag.
Men iaf så påpekade Fru Fundersam att vi hade en massa opiumväxter med snart färdiga opiumfrön, -JAHAAAAAA.....????? Har vi det?????
Sedan sa hon att i Korea får man odla opium , men endast en växt.
Själv har vi betydligt flera i våran fina rabatt.
Så nu måste jag ta bort dessa fina växter , snacka om drog missbruk eller???
Undra hur det är i Kenya?
Nej nu ska jag hoppa i duschen.

I kväll ska vi på middag till Skagius , men jag tror inte att vi orkar att vara där så länge då vi fortfarande är ganska trötta.


Fru Walterstad.

1 kommentar:

Faster sa...

Hahaha har du lite vallmo i rabatten kanske? Är nog ingen fara ska du se :)