fredag 31 juli 2009

Började dagen med Pilates.

Vi började dagen med Pilates , men det gick inge vidare , då Axel ingte alls ville vara utan mamma å leka idag. Efter att han hade gråtit i 30min kom de å hämtade mig. Stackarn.....
På måndag blir det Yoga, men då får jag ändra lite taktik, kanske ta med någonting gott som han får äta å så. Och inte säga Hej då, för det är då han gråter och vill med.
Men å samtidigt så vill man ju säga Hej då , så man inte bara försvinner.
Men jag kan förstå honom också , att bara hamna bland främmlingar som inte ens kan prata svenska och inte förstår vad man menar. Jag får hoppas att det blir bättre på måndag.
Annars kommer det att bli svårt att träna på dagarna för mig.
Nu ska han snart få gå å lägga sig.
Å jag tänkte ta å suga lite dam å plocka lite inför helgen, för då vill jag vara ledig.
I morgon är det BBQ hos Egla, är även sugen på att fara på lite festival på dagen.

Jag längtar tills nästa helg då vi ska fara ut å campa igen, ååååå.... det är så kul.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: