söndag 18 oktober 2009

Våran härliga dag igår.


Vi for till Vermont igår, å det var sååå vackert där.
Först stannade vill till på en turistinformation, där bjöds det på hemlagad ciliconcarne och en massa gott fikabröd. Och så fick man donera pengar om man ville. Så det var ju perfa för oss för det var precis lunchdax.
Å gott var det.






Där sa de att vi måste fara till en berg lite längre bort, så det gjorde vi , men bara vägen dit var fin.












Hösten är ju sååå vacker här med alla färger å berg.



























Vi tog linbana upp på berget som var dryga 1300m högt.











Men vilken utsikt, och så var det snö på toppen av berget, Axel tyckte att det var jättekul med snö.













Ja det går ju inte att se på kort men det var en helt otrolig utsikt.













Som ni ser så har jag klippt lugg igen , å Pontus tyckte att jag blev så fin hihihi....kul.
Han sa att nu ser jag ut som när vi träffades.
Jag kan ju tom. ha samma kläder numera.
























Axel vill klättra uppför beget, men det är så brant.

5 kommentarer:

anna sa...

ja men det hade säkert varit mkt finare också om du hade gjort den lite LÄNGRE för en gångs skull :P

Viktoria sa...

tackar....

svensken sa...

jag såg en saab...

frisörn sa...

det är sådan stark dragningskraft i canadas jord ,så den dlir nog längre med tiden.

disco sa...

saknar er