torsdag 8 oktober 2009

Torsdag.

Eftersom att jag väntat till sista minuten med att fixa allt här hemma , så har jag inte haft en lugn stund idag. först kl 0830 gick vi till kyrkis (ca 1timme rask prommis) Sedan hem igen , städade uppe , nera , ute, och nu har jag bakat en äppelpaj å Axel en blåbärs sockerkaka.
Så nu ska vi bara vänta på att de bli klara , sedan hoppar vi in i duschen , och förhoppningsvis hinner vi klä på oss igen innan Marcus å Pontus kommer ifrån flyget.
Jag lär nog sova gott inatt.
I morgon vet jag inte vad som väntar oss, det får Marcus bestämma. Men jag tror att vi kommer att åka in till stan å strosa lite. Och när Pontus slutar så går vi nog på restaurang muuuums.....
På lördag skulle visst killarna titta på fotboll, själv vill jag grilla då för det skulle bli fint väder, å vem vet troligtvis är det sista gången vi grillar för denna sommar.
Tjattade med Victor idag, å guuud vad jag längtar efter pojkarna nu.
Han berättade att de hade haft ett stoooort prov på Afrika typ 7sidor tror jag att det var.
Men det hade gått jätte bra för honom.
Tänk att både mina å Brossans barn är såååå duktiga i skolan allihopa.
Det lär väl bli Axel som blir huliganen av dem , eller Melker, men jag tvivlar på honom.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

en som har hästarna hemma sa...

hur kan man ha tankar om att barn ska bli huliganer.

Faster Sara sa...

Axel kan inget annat bli än en gulligan, vilket han redan är förståss ;)