onsdag 28 oktober 2009

Redan Onsdag.

Här går det undan, nu är vi halvvägs igenom veckan igen.
Å Axel är sååå rolig nu, och det är precis som han har utvecklats mycket de senaste dagarna.
I går kom han med ett par solglasögon till mig , och ville att jag skulle sätta på mig dem.
Å när jag hade gjort det så tittade han på mig å sa - Snyyyyyygg....hhahahaha....
Och han har även börjat på att leka med gubbar (duplo och playmobil) som pratar med varandra å så, jättekul att titta på.
Så om ni vill ha lite julklappstips till Axel så är det väl duplo eller playmobil saker med gubbar som gäller.
Just nu så leker han med duplo sopbilen och annvänder den som en hästfinka åt en häst.
Som hans gubbe är ute å rider på lite då å då, själv får jag köra en fyrhjuling med min gubbe.

Idag ska vi åka till en lekpark nere vid vattnet å leka med Conner, såååååå
Vi hörs senare idag.

Fru Walterstad

1 kommentar:

anna sa...

filma! jag vill se :D <3