tisdag 27 oktober 2009

Tackar.

Tack mamma för brevet, det är sååå kul att få brev.

Idag har vi varit på kyrkis å nu sover Axel middag.
Själv passar jag på att inte göra så mycket alls.
Tänkte att jag skulle städa lite när han vaknar.

Sedan en annan sak som ni kanske undrar över är hur det går med mina bajskorvar å stop i toaletterna.......
För jag kom å tänka på det härom dagen , att det är konstigt vilka problem jag hade i början med det , å nu tycks korvarna ha annpassat sig. Har inga problem alls med det numera.
Hur kan det bli så?
Och jag har faktiskt hört att det var fler än jag ifrån Sverige som hade samma problem, så jag var faktiskt inte ensam om det.
Jaaaa, konstiga saker kan hända...

Sedan har jag gjort en Viktoria blunder när jag har klagat på att det är så kallt i sovrumet till folk så , har jag ju sagt att det är så kallt att man måste sova med kläderna på.
Vilket jag nu har förstått att det gör visst alla här dvs pyjamaser.
Och dom tycker att jag är väldigt konstig som sover naken. Ååååå det kanske jag är, för jag har aldrig funderat på det förut, jag trodde alla sov naken , å pyjamas har man på sig om man är frusen , och när man fikar på morgonen eller myser på kvällen.
Åååå nej nu har jag spårat ur igen.
ja ja......sånnnn är jag.

Fru Walterstad

3 kommentarer:

rörpularn sa...

jag tycks minnas att vattnet frös i vintras?????? där hjälper inte någon pyjamas.

Viktoria sa...

precis min mening, röris du fattar du.

anna sa...

nää en pyjamas hjälper inte för sån kyla !! och HAHAH ? du är ju som du blev mamma ! JAG ÄLSKAR DIG