onsdag 14 oktober 2009

Onsdagsmorgon.

I natt fick Axel hög feber igen, trodde ju att det var på tillbakagång i går då han inte hade feber på hela dagen.
Axel är sjuk så ofta att jag börjar på att känna mig osäker, och inte som den 3-5barns mamma jag är. Som nu tex. Axel är inne på sin 4de dag med feber, men jag vet inte om jag ska åka in med honom eller om jag ska avvakta. Tror att jag avvaktar ......Men å andra sidan så avvaktar jag hela tiden , och sedan får jag dåligt samvete , vaför jag inte reagerade tidigare.
Som i lördags, varför gav jag inte honom medicin tidigare, då hade jag säkert kunna undvika feberkramperna.
Å nu har han inte ätit sedan i fredags , tur att det finns välling iaf. som han tycker om.
Han äter välling hela tiden.
Och hosta har han också när han sover, men är det krupp eller är det förkylning eller är det för att han sover i vårat sovrum.
Ja jag vet varken ut eller in snart.

Fru Walterstad

1 kommentar:

farfar sa...

ta kontakt med sjukvården...basta..