torsdag 1 oktober 2009

Frisk, tjohoooo!!!!

Var ju till doktorn idag , å allt var bra med mig, det var Salmonella som jag hade precis som vi trodde. Ska äta klart kuren med medicin och han trodde inte att det skulle bli några efterföljder för mig, puh... skönt.

I går var Axel så kul för när Pontus kom hem så tog han på sig förklädet och började på att ta fram alla saker man ska ha till att baka sockerkaka, helt otroligt att han kommer ihåg alla saker.Jag fattar inte. Så han bjöd oss på sockerkaka igår efter middagen. mumsich.

Fru Walterstad

6 kommentarer:

Faster sa...

Bra att Axel tränar på att baka så han kan serva faster med kaffebröd när ni kommer hem till Sverige ;)

majsen sa...

harligt att hora, det skall han fa bjuda pa nasta vecka :-)

nyfiken sa...

folger din blogg.vi undrar vem ar wilhelm..i montreal

Viktoria sa...

Wilhelm är mitt alterego som jag har med mig vart jag än i världen går.

svårfar sa...

förklarare witoria jag är undrom

Viktoria sa...

Nä jag vet inte vad jag svammlar i.