onsdag 7 oktober 2009

Onsdag....

Regnet öser ner idag men jag lyckades gå på en prommis mitt på dagen, så jag fick lyssna klart på min ljudbok, Sjöjungfrun. Jag tyckte att den var ganska bra, när man väl kommit in i den så ville man lixom inte sluta , vilket är ju jättebra för då blir det ju inge jobbigt att gå, utan istället så längtar man efter prommisen så man får lyssna mera.
Så nu måste P ladda upp en ny bok åt mig.
Är det någon där ute som lider av lågt blodtryck?
Efter jag var sjuk så vill inte mitt blodtryck öka. Visserligen så har jag alltid haft lågt blodtryck vilket är bra. Men nu är det för lågt för jag vill svimma hela tiden och jag är sååååå trött.
Men när man läser om det så står det ju att man ska motionera , men ju mera jag gör det dessto yrare blir jag. Så är det någon som har ett tips ?????????

Johan har varit här å lekt lite idag, och så har dom varit här för att kolla vårat sovrum om vi kan få in lite värme där, men tyvärr så går det inte. Så nu vet jag inte hur det blir.
Sedan måste jag lämna in cykeln igen då den är trasig igen, puhhhh........ Inte undra på att man blir trött.

fru Walterstad

2 kommentarer:

svårfar sa...

nog med tips! hör med en läkare,inge mer experement tack....

Jossan sa...

Ett glas vin om dagen kanske? =P