onsdag 7 oktober 2009

Nu är det kväll igen.....

Dagarna bara flyger förbi, men jag står bara stilla, vad är det som händer?
Nu har vi varit å handlat tills Markus kommer i morgon, men tyvärr så glömde vi ölen,hihihihi....
Så nu blir Pontus tvungen att åka igen i morgon, stackarn.
I morgon är det kyrkis, sedan måste jag bara städa, blääää.... jag vill inte...... Som tur är så går det ganska fort, då allt är bortplockat redan.








Handlade kallingar åt Axel idag , men jag vet inte jag,,,,,, om det är jag som inte hänger med i modet, men enligt Axel så ska man ha kallingarna utanpå byxorna, som fantomen.
Å när jag säger åt honom så bara suckar han å säger åååååå....
Så nu går han med kallingarna utanpå byxorna och ser helnöjd ut.
Ja man börjar på att bli gammal nu .........37år snart ojoj oj.......
Å nej nu skrev jag fel för Pontus å jag har lite olika åsikter om ordet snart.
För enligt P så betyder ordet snart = innom 5min. Och jag tycker att ordet snart är lite olika från gång till gång ,men det kan vara allt ifrån 5min till år. Ja ni ser ju ..... vad lite vi har att göra på kvällarna.









Nej nu måster jag sluta för nu kom P med världens läckraste macka till mig, mumsssss...

Fru Walterstad

1 kommentar:

systerlyster anna sa...

hahahahhaha , stålungen ! NÄMNDE JAG ATT HAN ÄR VÄRLDENS SÖTASTE BARN ELLER ?? <333333333333333333333333333333333333333 Ni fattar inte hur mkt jag längtar efter er och kanada nu !