torsdag 15 oktober 2009

Äntligen är pappsen hemma igen.....


Äntligen är pappa hemma igen , å Axel är utan feber, tjohoooo....
Axel börjar på att tycka att jag är lite tråkig nu för vi har varit hemma å inne nu sedan i lördags.
Så när Pontus kommer hem är det som julafton för både mig å Axel.
Jag längtar tills i morgon för då om Axel fortfarande är utan feber så tänkte jag gå ut en sväng å gå. Kanske går vi till en lekpark om det inte är för kallt.
Å i morgon är det ju fredag igen, denna helg hade jag tänkt att försöka göra vinter i trädgården.
Och på Söndag är det 1års kalas hos Nickolas.
Och nästa helg så ska vi hitta på någonting med Emma å Jon , ev hyra någon stuga.


Å det är inte jag som har hängt på honom dessa saker, ba, så ni vet....

Fru Walterstad.

Sedan vill jag skryta lite till med att Anna hade MVG på Engelska provet idag. Tjohooo....

Inga kommentarer: