tisdag 27 oktober 2009

Hörde på radion.

Att Viruset är hos er i Sundsvall nu och att Bergsåkers skola är väldigt hårt drabbad, med antalet sjuka. Men nu är jag så gott som säker på att jag ska ta sprutan.
För nu har jag lyssnat å läst om alla fördelar å nackdelar , och i min synvinkel så är det betydligt mindre risker med att ta sprutan än att inte ta den.

Här har Pontus letat reda på ett bra radionprogram om detta.
Ni får lyssna på VR Veckomagasin 20091023 , där de pratar om Bergsåkers skola.
Och på VR Veckomagasin 20090918 där de pratar om risker.

http://www.sr.se/rssfeed/rssfeed.aspx?Poddfeed=3988

Fru Walterstad

2 kommentarer:

anna sa...

vi såg på fame :) men den var lite sådär... Den var ganska bra men jag fattade inte riktigt vad den handlade om... ;P

anna sa...

jaa det är på höglunda nu också !! min lärare petra tror jag har det !! men vi ska snart få vaccinet på skolan :) jag tror inte att det är så farligt... elr ? :P