fredag 2 oktober 2009

Garagedoktorn....

Mellan kl 08 -1200 så ska garage doktorn dyka upp , för att titta på porten, så det ska bli spännande att få se om han håller sig innom denna tid.
I dag tänkte jag fixa lite ute , kratta , ta bort utemöblerna, klippa gräs, göra klart för vinter i rabatterna. Få se om de kommer till veckan å stänger poolen också.
Sedan är det väl lunch prommis som vanligt, med min hörbok, Sjöjungfrun av Camilla L.

Iaf så inget ont som inte har någonting gott med sig, Pontus å jag har tappat nästan hela 10kg tillsammans under dessa salmonella veckor. Å det verkligen syns på oss att vi har gått ner.
Nu har jag bara tre kg kvar tills jag ser ut som jag gjorde när Pontus å jag träffades.
Tänk att jag vägde över 106kg när jag väntade Axel, dvs nästan 30kg gick jag upp.
Får se om jag fixar dessa tre också nu när jag ändå är igång.
Men sedan är ju det svåra att hålla denna vikt.
Tänk vad olika det kan vara , för några år sedan hade jag svårt att gå upp i vikt för då var jag så mager, å nu är det tvärt om. Men om jag får välja så är det lättare att gå ner i vikt än att gå upp i vikt, för det var då nästan helt omöjligt.


Fru Walterstad

Inga kommentarer: