tisdag 13 oktober 2009

Ingenting...

I dag har vi inte gjort någonting, bara lekt å gjort mat.
Pontus har inte kommit hem än, han måste nog jobba lite längre idag.

Vet inte om jag orkar gå på bio i kväll heller , jag skulle vilja men det är ju såå jobbigt att göra iordning sig bara för att gå.

Sedan har jag en undran..... varför får våra husdjur mask i magen och blir uppsvullen , kräks, å blir kroniskt hungrig, när inte de vilda djuren blir så, för de måste ju också få mask i magen???

I morgon kommer de hit å ska stänga poolen, det ska bli skönt ,för då kan man ju göra vinter sedan där på bakgården.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

majsen sa...

halla - sa vitt jag vet sa far aven vilda djur mask i magen. Skall bekrafta med min kara fru

Jossan sa...

Haha, hur kommer man att tänka på det?
Men jag tror nog dom blir sjuka också =)