söndag 2 maj 2010

Varmt varmare varmast....

I dag är det inte någon sol å tur är väl det för det är en tryckade värme på 28-30grader. Går inte att vara ute. Man vill bara in i svalkan igen. + Att Axel fortfarande har hög feber, så vi vill att han ska ta det lilla lugna.
Jag har nyss varit ute å sprungit å nu är Pontus ute på sin runda. Tror att jag måste köpa ett par riktiga löparskor, de jag har nu har jag fått ärva av Anna som i sin tur har ärvt dem av mormor.
Å de andra paret jag har är över 10år gammla å helt trasiga, det är bara det att jag tycker att det är så dyrt å tråkigt att handla träningsskor.

Fru Walterstad

3 kommentarer:

anna sa...

ehm... nej dom hade jag inte fått av mormor! vart fick du det ifrån?? dom fick jag nya av pappa för längesen men dom va påtok för stora

majsen sa...

du maste kopa nya tranings skor, inte bra for knan, fotter och rygg om de ar for gamla...ga pa en butik testa ut ett par du gillar och sedan letar du ratt pa dem pa natet sa hittar du alltid ett battre pris

Viktoria sa...

ja jag måste väl ta å göra det så fort som möjligt.
Jag går ju trots allt några mil i veckan, så man är ju dum egentligen.