lördag 22 maj 2010

Lördag.

Först måste jag få Grattulera mina döttrar till deras nya lillasyster som kom idag.
Allt hade gått bra på förlossningen , så nu kan man vara lugn igen.

Just nu sover Axel middag , själv ligger jag med eftersom jag fortfarande inte alls är riktigt bra.
Har svårt att andas å känner mig trött.
Men vi har iaf varit ute på en liten garage sale tripp, å handlade en kasse lego för 2dollar, en bil för 25cent, å en lite låda minilego för 2dollar. Som vi har lekt med på förmiddagen.
Det är så otroligt kul att kunna handla leksaker för lite å ingenting.
Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på , orkar inte så mycket, men för Axel skull vore det ju bra om han fick röra på sig lite, ev går vi till någon lekpark.

Pontus är nu i Sverige hos sin brolla å myser.


Fru Walterstada

2 kommentarer:

emeliieblom.blogg.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emelie sa...

Svar: Tack så jätte mycket :) Det är din dotter som har ett otroligt fint utseende! Och den där Stefan har jag ingen aning om vem det var, jag tog iallafall bort kommentaren! :)