måndag 31 maj 2010

Nu går tiden långsamt.

Ännu en ny vecka , å det är nu 12 veckor kvar här i Montreal.
Vilket skulle vara kul att njuta av, men jag tänker bara på hemresan hela tiden.
Jag hade lika gäran kunnat åka hem nu, jag känner mig helt klar med Kanada nu.
Visserligen ska vi åka iväg å kampa vilket säkerligen kommer att bli skiiitkul, men ändå så känns det som ingenting kan slå den svenska sommaren, alla dofter, regn, värme, blommor, havet.
alla vänner och familjen , middagar allt är bättre i Sverige.
Det kommer att bli en lååååång sommar, i vanliga fall så tycker man ju alltid att sommrarna är för korta men jag misstänker att dena kommer att bli låååång.
tom. dagarna känns sååå långa nu som om tiden bara går förbi en å man sitter på samma ställe hela tiden.
Jag är sååå redo för att börja på att jobba nu, hungrig som en varg.
Ja ja ja ja ......

Fru Walterstad

Inga kommentarer: