fredag 7 maj 2010

Här händer det inte mycket.

Poolen är fortfarande inte klar, diskmaskinen är trasig å det ska regna hela helgen.
Vilket passar bra för då behöver man ju inte bada utan kan stå inne å diska istället.
Pontus är på UFC invägning just nu å ev ska han köpa en biljett tills i morgon, kul kul.
Vad vi ska göra vet jag inte, men huset är städat, Axel är frisk så när som på lite lite hosta.
Men det vore ju kul att komma ut på någonting då vi varit hemma en hel vecka nu.
Å inte vet jag vad vi ska äta till middag , får vänta tills maken kommer hem kanske han har någont önskemål.
ÅÅÅååååå...jag har ju glömt att berätta ,Pontus sprang hela 2km i går utan att gå, hurra....
Han hade som mål att kunna springa hela vägen till denna helg å det lyckades han ju med.
Så nu är det bara för mig att börja springa igen så jag inte kommer efter, det är ju bara det att varje gång jag springer så får jag ju så ont i mina händer, klurit men så är det.
Men till veckan ska jag ju iväg till en speciallist å titta vad knölen är för någonting å förhoppningsvis så fixar dom till det så jag slipper den.

Nu ska jag gå å tvätta kroppen å sätta på lite dofta gott tills maken kommer hem.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: