söndag 23 maj 2010

I dag har jag bara väntat å väntat.

I dag har jag väntat hela dagen.
Å varmt är det så det går inte att vara ute nu över dagen, så jag får sitta inne när solen skiner.
Känns konstigt tycker jag.

I morse så for vi en sväng med bilen , Axel ville åka bil, så jag tänkte att vi kunde kolla om dom fortfarande hade garage sale där vi var i går så vi kunde köpa lite mera lego, för vi hade sååå kul igår å byggde hela dagen allt möjligt.
Men tyvärr så hade dom inte det, men istället så hade de ställt ut en hel liten väska med bilar som dom skulle slänga , så vi tog reda på dem, å tvättade dem när vi kom hem.
Så nu har vi någonting att leka med idag igen.

Axel var så kul igår. Vi lekte ju med lego jättelänge , å jag tycker själv att det är skiiitkul att bygga så tiden bara flög iväg, men eftersom att man inte är jätte ung längre så började ju ryggen att värka så jag sa det till Axel å gick å satte mig i soffan.
Lite senare på kvälle så skulle vi äta jordgubbar, så jag sa åt Axel att då måste vi ju plocka undan allt lego först, så vi började plocka å plocka.
Så plötsligt säger Axel.
- Ont i ryggen , måste sitta i soffan.
Å så satte han sig å ojjade sig, samtidigt som han småskrattade åt mig som städade.

Ja vad säger man, jag kunde inget säga för jag skrattade så mycket.
Men han är så otroligt rolig hela tiden.
Å han fattar vad humor är. De senaste veckoran har han bara exploderat med sin humor.
Jag skrattar riktigt gott varje dag åt honom.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: