torsdag 20 maj 2010

Världens bästa unge.

I dag mår jag mycket bättre, å har inte haft någon feber på hela dagen, tror jag iaf.
Men jag är helt slut å har svettats hela dagen å varit annfådd så fort jag rest mig.
Men det har gått hur bra som helts med Axel ändå, för han är såååå snäll , han har lekt själv å fixat å donat , hämtat blöja å saker åt sig själv så jag har sluppit. Inte ett gnäll på hela dagen.
Är ingen konst att vara ensam å sjuk med honom inte.
Dessutom så har han gett mig en massa pussar så jag ska bli frisk.
För att inte tala om allt han berättar å pratar om nuför tiden som också får en på bättre humör å glad. Han har så otroligt många funderingar å åsikter hela tiden.
Han är helt enkelt skiiit mysig just nu, i denna ålder.
Kommer nog att bli en rolig sommar med honom , längtar tills vi ska ut å kampa det lär han nog tycka om.
I helgen vet jag inte vad vi ska hitta på när vi är ensamma, men någonting ska vi väl göra iaf.
Vi ska iaf åka å äta mjukglass, bada, kanske en picknick å om vi orkar kanske vi gör oss fina å går på restaurang.
Ja vi får se vad som händer.

Fru Walterstad

1 kommentar:

disco sa...

mys mys fast man är sjuk det. Livsglädje bra