fredag 28 maj 2010

Fredagsmys.

I dag är det svalare 25grader, härligt, så man kan vara ute iaf.
Men det är svårt att tänka på någonting annat än huset, ååååå... vad jag längtar hem nu.
Har iaf börjat med allt som måste ordnas innan flytten hem, har annsökt om dagis, kollat med skattekontoret, å börjat ringa runt på olika försäkringsbolag.
Och pratat med arbetsförmedligen, tyvärr så har jag ingen hjälp där att få när det gäller pengar innan jag får ett jobb, så det gäller att man kommer igång å jobbar ganska snabbt.
Troligtvis så kommer jag å Axel hem några veckor tidigare för att göra iordning huset , innan Pontus å flyttlasset kommer. Så det bara är att flytta in.
Är ju ett å annat som ska fixas där.

I helgen vet jag inte vad det blir , troligtvis så åker vi på tågmuseum, tänkte även fira lite.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Emma sa...

Men, har ni hittat ett hus nu?? Berätta!!

Pernilla sa...

Åh va spännande, snart kommer ni hem! Å nyfiken är jag på vart ni hamnar *ler* Du måste avslöja lite mer här på sajten tycker jag :)

Sköt om dig!