lördag 15 maj 2010

Garage Sale.

I morse när jag höll på att måla ett bord så säger Pontus att det är garage sale hos grannarna , 10min senare har även jag en garage sale här hemma , å sålde en massa skräp som jag ändå inte tänkt ta med mig till Sverige och på bara en liten stund fick vi ihop 50dollar.
Så vi är nöjda, Axel tyckte att det var lite jobbigt att folk tog våra saker , men när han fick ta betalt så gick det bättre.
Men i slutet av Juli ska vi ha en till garage sale tillsammanse med grannarna , å då tänkte jag sälja alla lampor mm mm .. som inte funkar i Sverige.

Men innan dess är det mycket som händer, så det lär inte bli långtråkigt iaf.

Fru Walterstad.

Ps. Ville även förtydliga mitt förra inlägg då jag skrev om övervikt å så.
Varför det är så viktigt för mig med dessa 5kg är ju för att jag har fibromyalgi, och ont i kroppen.
Å jag mår bäst när jag är rörlig å inte för tung.
För ju tyngre jag blir dessto ondare gör det i kroppen å dessto svårare är det att gå ner i vikt.
Vilket lätt gör det till en ond cirkel, och man bara ökar i vikt å får ondare å ondare.
Så det gäller att ta tag i det i tid.

Inga kommentarer: