måndag 24 maj 2010

Puh....

I dag har jag suttit i telefonen halva dagen, vakande redan vid 04 i morse, sedan vaknade Axel en stund efter mig å längtade efter PAPPA!!!!
Sedan blev det en stund hos Yohan å en brummare på Mc D.
Å varmt är det så att det inte går att vara ute, men blir helt matt, så vi tog premier doppet idag i poolen å det var såååååå skönt 27grader, perfekt temp. så man fick kyla av sig lite iaf.

Tänk att jag har alltid tyckt att min pappa är så smart, men idag fick jag höra en kommentar som får mig att tvivla lite, men bara lite.hihihihihih......

Pontus skickade hem några filmer han har filmat i Sverige.
Å på den första säger Pontus att nu filmar jag. Då säger morfar - Filmar du med den där , men den är ju så liten.
Nästan film , då har det gått en stund , å pappa har nog lite svårt att släppa att kameran är så lite.
Så han säger - Men gosse dagens teknink , det är ju otroligt. Å det blir rörliga bilder på filmen?

Hahahahahahaha.....ööööööhhhhhh....
Jag vet inte vad han är van för filmer men visst har det väl varit rörliga bilder ett längre tag nu.
Eller vad menar han egentligen med den meningen?
Å jag kan inte sluta skratta när jag ser på filmen.

Å på en annan film säger Pontus- vill du hälsa till Viktoria någonting.
-Jasså , Hej Vickan säger pappa då. Min pappa har verkligen talets gåva, vilken hälsning hrmf.....underbart.
Å på alla resterande filmer så ser man inte pappa men jag kan höra honom vissla hela tiden.
Ibland bara visslar han vad det ni kan vara , men ibland så hör man faktiskt någon melodisnutt.
Tror att han visslade Flexnes på en iaf.
Jag älskar min pappa han är bäst, även om han lever kvar i diabildernas tid.
Å när jag hör honom vissla så känner jag mig trygg, å bekymmersfri. Å det var nog så när jag var liten , jag tyckte om när han visslade för då visste man att han var tillfreds, vilket var hela tiden. I annat fall så var han tyst. Å det var inte ofta , då måste det vara någonting med hästarna som bekymmrade honom.

Fru Walterstad