torsdag 21 januari 2010

Torsdag å inte fredag, jag vet.......

I morse när jag vaknade så känndes det såå bra i kroppen , efter att ha legat å svettas sjöar inatt så tänkte jag att jag hade svettas ut allt det onda. Men ACK vad jag bedrog mig.
Urinvägsinfektionen är fortfarande kvar å skaver, som ett köttsår på en bar sommmarfot i pums.
Å ryggen kommer mera å mera för varje minut som går, känner mig som en syster till Coasimodo i Notre Dame.
Men annar så....
Axel är sååå duktig , han fick en ny film idag och har tittat på Lejonkungen hela dagen, är inne på 4:de omgången. Försökte att sätta på Lejonkungen 2 som lite ombyte tänkte jag , men efter stoooora protester så blev det Lejonkungen 1 igen.
Axel är inte som andra av det manliga könet, han kan nämligen göra två saker samtidigt både titta på TV å leka samtidigt.
Tycket så synd om honom att han inte får gå ut å träffa andra barn. Men jag hoppas att han överlever.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: