tisdag 19 januari 2010

Oj då....

Trodde inte att det var så många som läste min blogg , för jag är så tråkig.
Det lixom händer ju intenting i mitt liv just nu å jag hittar inte på någonting kul att skriva om heller, men även där har jag fel. För jag har inte tittat på länge hur många det är som läser, men när jag inte hade någonting för mig i dag så tittade jag å då är det ca 50 st besök igår.
Jag tordde att det bara var de närmsta i familjen som läste.
Så nu känner jag lite press på att skriva bra å kul å inte stava fel.
Iaf så har jag varit å testat min syn idag , å jag ska ha glasögon när jag läser å kör bil.
Men han som gjorde synundersökningen var en liten gammal man ifrån Egypten , å hans rakvatten sitter kvar i mitt ansikte , blääääää...luktar inte tårta kan jag säga.
Gubben kommer väl att tro att jag har träffat någon ny.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jodå, jag tillhör en av de 50 som brukar kolla hur ni har det i "Svenskkollonin" Montreal (jämf med här, Newburyport, där vi bara träffar amerikanare).
Tack för födelsedagshälsningen ;-)
Mirjam

Emma sa...

Viktoria! Vad har du för dig i helgen? Vad sägs om kärlek/seduktions-mässa? Om inte annat så blir det ett roligt inlägg till bloggen =)
http://montreal.everythingtodowithsex.com/default.asp