fredag 15 januari 2010

Mycket bättre idag.

I dag känns det mycket bättre , vi har varit ute å gått några km i det varma vädret och jag ska till att börja jobba med Själaverk galan, det kommer att bli sååå bra, med massa fina artister mm.
Nu är det bara att hoppas på att det kommer lite folk med.
Axel å jag har verkligen myst idag. Han är så himmla underbar denna pöjk.
Jag har nog världens underbaraste familj , och jag är såååå otroligt käääär i min make.
Livet leker igen, å jag tror att 2010 kommer att bli ett av de bättre åren i mitt liv.
För vi kommer att se massa saker å platser, vi kommer att flytta hem, Anna börjar första ring,
Axel får en hel familj igen med mormorfar å farfarmor. Själaverk (vilket jag brinner för).
Jag kommer att få träffa Kicki mera.Nytt jobb förhoppningsvis. Ja det är bara en lite axplock av allt jag ska hinna detta år.

Viktoria

3 kommentarer:

anna sa...

Vad bra mamma :D men precis allt är bara bra ;D och det kommer bli hur roligt som helst :) och du ska ha hur roligt som helst i kanada också ! med allihopa <3

Unknown sa...

vad är själaverket för något undrar en nyfiken?
Mirjam Cassel

majsen sa...

kram pa dig Viktoria - vilket upplyftande inlagg