onsdag 20 januari 2010

16 Februari....


Den 16 Feb kommer Axel å jag hem till Svenneland igen för två veckor. Ååååå vi längtar....
Men jag vet inte om min make längtar för jag har fått förmaningar hela morgonen om hur jag ska hålla koll på Axel. Jag får inte fokusera på någonting annat än Axel, tex. om jag ska leta efter gate mm så måste jag hålla i honom, och jag får inte säga åt honom att han ska vänta någonstans, och när väskorna kommer så får jag inte fokusera på väskorna. Sedan tycker han att jag bara ska ha en väska med mig så jag inte har så mycket att hålla reda på.
Men som tur är så säger han att han litar på mig,,,,hrmf........vilken tur jag har.
Å jag tycker även att det känns bra att han talar om för mig hur jag ska göra med Axel, för annars vet man ju inte hur det går.
Stackars , stackars Pontus , jag tror att han redan har separationsångest över att vara ifrån Axel 2veckor.

Fru Walterstad

1 kommentar:

majsen sa...

harligt harligt - hade det sa skont och jag skall se till att ta hand om pontus ;-)