torsdag 28 januari 2010

I gårkväll.

I går kväll åkte vi iväg för att titta på skidsaker till Pontus då han ska iväg till Vancover på skidresa med grabbaran snart. Men det slutade med att det var jag som shoppade loss, och för Pontus del så kom han inte ens fram till affären.MOahahahaha...
Men ni förstår vad mycket jag fick för pengarna.
6par trosor, 3par bh,4par leggings, 2par bhtoppar. 3st tjolar, 2par byxor, 1st badrock ,2par badbyxor, en tröja och en luvtröja , allt detta för dryga 500lappen.
Helt galet var det. Ev åker jag dit en sväng till för jag han inte se allt jag ville.

I dag har vi varit på kyrkis å lekt , Axel gick på toa igen idag när vi var där, å jag fattar fortfarande igenting. Stor killen våran.
Och i morgon får vi främmande av Eva , Claudia , ev Mayali, Conner och Mikaela. Så det blir kul.
I helgen vet jag inte vad det blir , ska försöka att hålla mig ifrån att backa in i någon iaf.
Nästa torsdag så är det middag med alla mammer i kyrkisgruppen , det blir skojjjj.
Nu är det bara 2,5vecka tills jag kommer hem , tjohooooo.....lavvvvva oooooo....

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Emma sa...

Me want to go to that store. Me want to shoppa loss!

Emma sa...

ps. om du inte förstod det så betyder min förra kommentar att jag vill följa med dig till den affären nästa gång =)
Snälla??