tisdag 26 januari 2010

På tisda, på tisda, på tisda......

Nu har vi varit på kyrkis, å jag tror att vi har den konstigaste ungen i Kanada.
Först när han skulle sluta med tutten , så sa han inte ett ord. Men nu så har han bytt ut tutten till att sova med en bil istället. Och så vill han helst ha tre bilar, eller egentligen så vill han ha allt i tre.
Men iaf , så för några månader sedan så provade jag att han skulle gå på pottan , men han var måttligt intresserad av det , så jag tänkte att han inte var redo för att sluta med blöjan.
Å så idag när vi är på kyrkis , då säger han åt mig att han vill gå å kissa på toan, jag trodde att han bara ville byta blöja för han hade kissat , men nääää...han ville kissa på toan.
Vilken lyckträff tänkte jag , men så går det bara en timme till så vill han gå å kissa igen på toan.
Konstig unge, där det är som svårast att gå på toan för honom då han leker med alla barnen å man kan tro att han inte har tid att kissa eller ens kommer ihåg , eller ens vet att han ska gå på toa.
Då gör hand det. Jaaaa, nog är han lite bakvänd alltid....

Fru Walterstad

1 kommentar:

Jossan sa...

Heja Axel! =)

Jag försöker febrilt att få vår snusa att sluta med blöjan då det är bäst för hennes njurar, men hon är helt enkelt inte redo för det...
Lättare till sommaren då man kan springa nakenfis hela tiden =)