tisdag 12 januari 2010

Får jag be om stöööörsta mööööjliga tysssssssssssnad....

I dag har vi varit på kyrkis, först så ville varken jag eller Axel gå dit tror jag, själv hade jag sovit skitdåligt inatt , å Axel verkade också vara trött. Men vi segade oss dit , å det var bra att vi gick.
Annars så känner jag mig helt tom idag.
I morgon ska jag tvinga ut oss i snön, vi behöver verkligen komma ut i friska luften å ladda om lite.
Nu ser jag fram emot Mars då flickorna kommer igen , iaf Anna ( hoppas på Agnes med)
Men först så ska ju Pontus åka på sin grabbresa till andra sidan Kanada i 10 dagar.
Så då kommer det verkligen att bli tyst här, vet inte vad vi ska hitta på då.
Är det ingen som vill komma hit å hälsa på då? I mitten av Feb.

Nu ska Pontus å jag titta på Robinson från ifjol.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: