lördag 16 januari 2010

Själavärk.....



















Nu har vi äntligen börjat på att arrangera stödgalan , Själavärk.
Denna gala gör vi för att vi är sååå less på allt våld i hemmen , på kvinnor å barn.
Det var Mange Myt som la fröet till denna gala och jag å Carro Bårman hakade på.
Vilket jag tror blir ett superbra team då vi alla brinner för detta änme.
Alla som känner mig vet att jag verkligen tycker att detta är viktigt.
Galan kommer att vara på Aveny den 24 April, och det kommer att bli en stjärnspäckad kväll.
Och jag hoppas att alla människor i alla åldrar kommer att komma dit å stödja oss i denna kamp.
Alla pengar vi får in på galan kommer helt å hållet gå till att förändra å hjälpa våra medmänniskor i nöd.
Tavlan på bilden ovan har Christian Beijer målat till oss , å den kommer vi att auktionera ut till högsbjudande, så lätta på lädren å buda när den dagen kommer.

Jag är såå otroligt glad att få vara med å ordna denna gala.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Pernilla sa...

Å vad ni är driftiga % duktiga! Härligt att det finns människor som gör mer än bara tänker :)

Go girl!!