torsdag 14 januari 2010

Ännu en meningslös dag till ända.

Här händer det inte mycket, vi var på kyrkis i morse å idag tyckte Axel att det var jättekul.
Annars så tror jag inte att jag har kommit ur deppet sedan flickorna åkte hem.
Men jag måste ta mig i kragen , men jag känner mig lixom handlingsförlamad, vet inte vad jag vill.
På dagarna sover jag med Axel när han sover middag, vilket inte är likt mig. Det är ju då jag brukar vara ute å gå eller passa på att göra någonting här hemma.
Men nu gör jag ingenting. Tur att jag har Axel som tvingar mig att göra saker.
Jag längtar efter ett jobb.
Men som sagt det är ju inte långt kvar nu bara 9mån. Å det går ju fort.
Ev åker jag hem i Feb om Axel å jag får tag på billiga biljetter.

Fru Walterstad

1 kommentar:

anna <3 sa...

Men mamma gör det för din egen skull !!! Nu på en gång. Jag älskar dig mest <3