onsdag 6 januari 2010

Fibromyalgibajs......

För några veckor sedan var vi på NHL å då satt vi näst längts upp, så det var många branta trappsteg, så jag överansträngde mig nog då i knäna. Å nu blir det bara värre å värre , alla trappor är ett helvete, å när jag sitter still så blir det helt stelt å när jag rör på mig så gör det bara ondare å ondare. Vet inte vad jag ska hitta på. Å så försöker jag avlasta knäna å då får jag ont i mitt bäcken.
Har iaf tagit bort all jul i huset idag, men nu är de stopp, hoppas att det är bättre i morgon så jag kan städa för det är barr över allt. Så resten av dagen blir nog lugn idag.
Typiskt att jag har varit bra nu så länge å när jag verkligen inte vill vara på topp för att flickorna är här så blir det så här.

Och i natt så drömde jag att jag blev en bonde, men jag var nog inte bra bonde då jag hela tiden glömde bort att mjölka kona, och så hittade jag inte någonting när jag behövde det, jag hittade inte ens till hölofftet när jag skulle ta ner hö.

Men en del av mig har nog alltid drömt om att få bli bonde , ända sedan jag var liten.
Jag tror att jag skulle passa som det faktiskt.

Fru Walterstad

4 kommentarer:

Anonym sa...

bonde är nog roligt att vara. Kram och god fortsättning.petri

Viktoria sa...

ja å så kan man ju få vara med i tv då....

Emma-Hemma! sa...

Så länge du har hästar på din bondgård så kommer jag och hälsar på!
Hur har ni det i Kirkland?

Faster Syster sa...

jag hoppas verkligen inte att du blir en bonde som kommer att vara med i tv...