fredag 29 januari 2010

Inne dag.

Först vill jag bara berätta vilken underbar make jag har , igår när jag hämtade honom så tyckte han att jag skulle åka tillbaka till affären men kläderna å kolla igen.
Vilket jag gjorde å det blev en hel påse till. Så nu har jag en helt ny garderob.
Sedan fick jag en massa pussar å kramar igår, hur mysigt som helst.

I dag så har Claudia å Julian och Eva varit här halva dagen , å vad Axel hade roligt.
Han var helt uppspännd hela tiden , skrattade å spelade allan. Ja det var verklige kul att se dem.
Nu ligger han å sover , å jag hoppas att han sover länge idag då vi ska iväg å titta på basket ikväll.
ÅÅåååå... det är så mycket roligt detta år som ska hända att jag vet inte vad.
Först Sverige, sedan Florida, Sverige igen, Mange kommer hit, flickorna kommer hit, resa i USA, Köpa nytt hus, flytta hem, nytt jobb, ja det är någonting varje månad som ska hända.
Nu helgen blir det nog en tripp till Quebec på vinterfestival.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: