lördag 30 januari 2010

Brrr.....kallt....-21, feels like -31.

I dag är det kallt igen. Vi hade ju tänkt åka på vinterfestival i Quebec men det går ju inte att vara ute med Axel om det är så kallt, så då är det ju ingen ide att åka ändå dit bara för att gå ut i 30min.
I stället for vi för att äntligen handla skidsaker till Pontus , han gick på Inter sport å vi på våran billig billig affär. Så idag hittade jag present till Melker så nu är det bara Oscar å Victor kvar.
Men det är sååååå svårt då jag inte har sett dem på så lång tid och vad jag förstår så är Oscar längre än mig numera.
Iaf så efter en stund kom Pontus till våran affär för han hittade ingenting på Inter sport.
Å vilken tur för han hittade både täckbyxor å mössa , skiiitsnygga för lite å ingenting.
Han blev så nöjd men täckbyxorna att han inhandlade 2st hahahaha.....
Nu ska vi mysa lite med brasa å en bra film.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: