fredag 24 oktober 2008

Vad var det som hände?

I dag tänkte jag storshoppa, först så for jag och storhandlade kläder till Axel , sedan var det dax för att fara till IKEA å handla sängstomme, soffor till biorummet, två tvbänkar, två fotöljer, sängbord, 2st byråer mm mm mm. ÅÅÅ... jag var laddad till tusen för jag älskar ju att handla mycket, det började så bra , gick å kollade å skrev upp allt jag skulle ha, jag hade redan ringt på morgonen för att få en lastbil som körde hem alla sakerna till oss, men så kom vi till sängavdelningen och jag visste vilken sängstomme jag ville ha så jag gick raka vägen till personalen för att beställa , å killen frågade vilket mått jag skulle ha, - 160cm sa jag , men serru det finns inte här i Kanada näää´rå
det är helt andra mått här. Och eftersom vi handlade helt nya madrasser innan vi for typ 3vecker innan så vill men ju inte köpa nya igen nu, det var då det hände , jag kom helt av mig i shoppingen
vilket aldrig har hänt förut.
Så det blev ingen lastbil med saker i går.
Ja ja bättre lycka nästa gång kanske.
Men jag hittade iaf en superbra mataffär som jag kommer att gå till hädan efter.

Hej å hå

Viktoria

Inga kommentarer: