tisdag 21 oktober 2008

Tisdag

I dag var jag först till Annas skola, å lämnade tibax Agnes böcker mm. det känndes inte kul.
Sedan träffade jag Annas rektor vilket visade sig vara en mycket trevlig man i sina bästa år, han sa att som skulle göra allt för att Anna skulle trivas (vilket känns bra för jag vill ju inte att hon också ska åka till Sundsvall)
Så nu slipper Anna göra Pop vilket är en timme per dag , i stället får hon hjälp med det hon behöver och kan även göra läxorna då.
Och om inte det funkar så ska vi ta bort Franskan till vidare.
Så jag tror att hon kommer att det kommer att gå bättre nu och mindre läxor.

Sedan for jag till IKEA , vilket för övrigt är den bästa affären i världen.
ÅÅÅÅ.....gud vad jag fyndade jag köpte 4 st stolar för 25dollar/st som normalt kostar 189dollar/st
En dollar är ca 6,5kr, så då förstår ni att jag är nöjd, det var inget fel på dem förutom att dom var väldigt skitiga , men det fixade jag på ett kick med lite Jif.
Jag köpte även ett barnbord med två stolar för 14dollar.
Så det slutade med tre fulla vagnar å jag var helt salig, men jag blev mindre salig när jag kom ut
å tittade på bilens storlek, hrmmmmm...... å stolarna var ganska stora , jag började att lasta in en stol i bagaget då en tjej stannade sin bil å vevade ner rutan , å frågade om jag skulle få plats med allt detta i den bilen, då jag bara fick in en stol i bagaget , det var då jag började på att tvivla lite
och känna mig svettig dessutom så regnade det, men iaf. hon skrattade å for vidare.
Men skamm den som ger sig , jag grejjade det efter ett litet tag men Pontus skulle ha fått knoster om han hade sett mig.hihihihihi......
Stolarna är nu hemma iaf. och dom passade skitbra i köket.

Till helgen så ska vi titta på nya bilar , vi ska skaffa två nya en lite större å en lite mindre.
Men det finns ju så otroligt många sorter att välja mellan , å när man inte är så intresserad heller.
Jag kan tänka mig att det känns lika dant för Pontus när han följer med mig på IKEA som det känns för mig å titta på bilar.
Men jag vill ha en bil som drar lite soppa , har en stereo, gärna fyrhjulsdriven.
Jag vill inte ha en grå bil för jag tycker att alla bilar här är grå. (trist)
Hur svårt kan det vara att hitta en sådan bil????

Å.... ni , har ni tänkt på vad många meningar som sägs utan att de har någon mening.

Viktoria

Inga kommentarer: