måndag 20 oktober 2008

Äntligen måndag


Äntligen är det måndag, och jag hoppas att allt kommer att bli normalt nu efter all sjukdom.
Pontus är på jobbet å Anna på skolan ( jag hoppas att det går bra för henne för hon ringde för ett tag sedan å sa att hon mådde illa )
Själv sitter jag å väntar på att tvättmaskinsreparatören ska komma hit å titta på maskinen, tänkte även städa lite idag, då man hamnat lite på efterkälke med det.
I dag ska Pontus gå på NHL hocky för första gången det ska bli kul att höra hur det är.
I går var vi på museum å tittade på lite skelett , sätter in en bild senare.
Sedan kom dom som äger huset vi bor i och fikade, som vanligt gjorde jag en Viktoria blunder
igen, frågade vad han jobbade med å han sa någonting som jag inte fattade så men jag förstod att det handlade om flygplan, så jag sa jahaaaa.... jobbar du i luften då eller sitter du nere på marken?
Nä jag sitter på marken sa han å smålog lite.
när vi sedan får hans visitkort visar det sig att han är Direktör för all internationell flygtrafik, hmmmmf... ja ja ja.... det är jag i ett nötskal.

oj nu tar batterierna slut

hej hopp

Viktoria

Inga kommentarer: