onsdag 29 oktober 2008

onsdag och jag är helt slut

Idag var det lite snö ute när vi vaknade, och ganska kallt.
Jag körde Pontus till jobbet för att sedan fara på Ikea och handla det jag inte gjorden förra gången. Så det fick bli två fotöljer på fyndis och en bäddsoffa ner till biorummet och två tvbänkar, en matta och lite annat smått å gott, sedan en snabbfika med Elisabeth.
Sedan for jag hem till Anna och lämnade Axel för att hämta Pontus och fara å titta på bilar till oss.
Jag tror att jag kommer att ta en Ford Escape 2009 , Sverigevit med svart klädsel, den passar mig perfa. För Pontus tror jag att det kommer att bli en Mustang, hihi...
Tänk att vi är så lyckligt lottade att vi får en bil var, jag kan inte fatta att vi lever som vi gör, det är som i en dröm en jädrigt lyxig sådan, så jag vaknar väl snart. Det ända som påminner mig om verligheten är den förb#+nade värken i händerna och fötterna.
När vi sedan kom hem så hade dom levererat möblerna så då var det bara att sätta igång och skruva, jag gjorde de två tvbänkarna, det blir så fint så , och Anna blev nöjd med sin fotölj också.
Nu är klockan 2342 här och jag tänker sova nu, för att vakna till en ny spännande dag.

Walvik

Inga kommentarer: