söndag 19 oktober 2008

ja de ä söööööndagmorgon.......

Det här är den första text jag skriver på bloggen, å jag tycker att det är svårt.
I går var Anna å jag på outlet i Laval å det var så himmla stort att det tar nog flera dagar
att gå igenom alla affärer där, det var som en liten stad.
I dag är jag sugen på att gå på museum , men jag får se vad de andra känner för.
Allt är såååååå otroligt vackert här nu , alla stora träd med höstfärger frisk luft å solen som skiner
hela tiden , det är svårt att tänka sig att det ska börja snöa om en månad, för det är fortfarande så varmt.
Jag trivs här i Kanada , känner att jag kan andas.
Alla är så himmla snälla här hela tiden att ibland så tror man inte att det är sant , som när Anna var på akuten tex. å det var en såååån himmmmmmmmmmmla kö till doktorn , å vi hade väntat typ 3 timmar redan , då gick de andra sjuka å sa till i kassan att Anna kunde få gå före, för dom tyckte att hon hade så ont i magen.
Eller när Axel å jag var ute på garageuppfarten å en äldre dam stannade till med bilen å vevade ner rutan å ropade ååååå... vad söt han är, till Axel.
T.o.m. Alkisarna är trevliga här för när vi var i stan å gick förbi en kyrka där det satt en massa
lite mindre lyckligt lottade människor , så skvätte en alkis lite öl åt mitt håll å sa gud bless ya.
Ja ja ja.....Axel växer för var dag som går , han älskar bilar, när han är inne så går han runt med en bil hela tiden , å tar man ut honom ur bilen så grinar han, verkar som att det sitter i generna.
Jag saknar Agnes såååååååååå ortoligt mycket, det är lite tomt utan henne.
Agnes om du läser detta , JAG ÄLSKAR DIG.
Men jag vet att du trivs bättre i Sundsvall med alla vänner å hästar, å lilla pappsen.
Å på detta sätt får vi ju var sin flicka pappa å jag.

Nej nu måste jag sluta

Fru Walterstad

Inga kommentarer: